فــــانــي لـــار

بيرمينجي ايلنجه بلاگ

انگيري بردز 11 سپتامر و هدف جديداش ايران

+0 به يه ن

بؤلوم :

نيمروز نوشت:
پس از ورود نسل تلفن هاي همراه آيفون، بازي انگري بردز و يا پرندگان خشمگين، در سال ۲۰۰۹ توسط شركت رويو توليد و توسط شركت چيلينگو به بازار عرضه شد كه در اواخر سال ۲۰۱۰ ،شركت رويوي خود به صورت مستقل توليد و توزيع بازي را بر عهده گرفته است.
 
اين بازي پس از مدت اندكي توانست كه در ميان كاربران موبايل محبوبيت فوق العادي اي كسب كند و پس از آن نسخه آنلاين اين بازي و نسخه مخصوص كامپيوترهاي خانگي نيز وارد بازار شد. و امروز كمتر گيموري است كه با اين بازي ساده و جذاب ناآشنا باشد.
 
انگري بردز چيست؟
 

داستان بازي در نوع خود بسيار جالب است شما در نقش پرندگاني ظاهر مي‌شويد كه تخم مرغهاي شما توسط چند خوك بدطينيت دزديده شده و شما نيز با تمامي بستگان خود كه شامل انواع پرنده مي‌شود براي آزاد كردن تخم مرغهاي خود و از بين بردن اين حيوانات بد جنس به آنها حمله مي‌كنيد. هر چقدر كه شما بتوانيد با تعداد كمتري پرتاب ،خوكها را از بين ببريد داراي امتياز بالاتر و در نتيجه ستاره هاي بيشتري خواهيد بود كه به ارتقاء امتياز و رتبه شما در بين دوستان خود كمك فراواني خواهد كرد. براي اين كار ،شما بايد با استفاده از منجنيق ،پرندگان خود را به سوي ساختمان‌هاي نامتعادل خوك ها پرتاب كنيد تا بتوانيد تخم مرغهاي دزديده شده خود را پس بگيريد.
 
محوبيت اين بازي به حدي است كه ميكائيل هد رئيس اجرايي شركت سازنده اين بازي در گفتگو با مجله سرگرمي ورايتي گفت كه اين شركت و چندين شركت هاليوودي در حال مذاكره هستند تا اين بازي به يك داستان سينمايي بدل شود  و البته  تريلر شبيه سازي شده سينمايي آن كه خود شركت فنلاندي آنرا توليد كرده است در يوتيوب بيش از ۵ ميليون بازديد داشته است.
   
اين پايان اپيدمي چرندگان خشمگين نيست و خبر نخستين پارك بازي كودكان، الهام گرفته از بازي پرطرفدار "انگري بردز”( Angry Birds) در فنلاند، نشان دهنده محوبيت روزافزون اين پرندگان بد اخلاق است!
 
آغاز بهره برداري ها
 
در ايران نيز يكي از محبوب ترين بازي هاي موجود پرتاب همين پرندگان خشمگين است! و بسياري از جوانان و نوجوانان ترجيح ميدهند كه اوقات خود را با اين بازي ساده و در عين حال جذاب سپري كنند.حال كه اين بازي توانسته است محبوبيتي جهاني كسب كند، و بسياري از مردم دنيا به نوعي به اين بازي وابسته شده اند، زمان بهره برداري نيز فرارسيده است و سازندگان آن ميتوانند از اهداف پنهان خود رونمايي كنند.

انگري بردز
 
در نسخه پيشين اين بازي (Angry Birds Space) در يكي از مراحل آن، شما مجبور بوديد به موانعي حمله كنيد كه شباهت بسيار زيادي به برج ميلاد در تهران و همچنين نقشه كشور ايران داشت. و پيروزي شما در گرو حمله به اين نماد ها بود.

انگري بردز
    
اما اين پايان خصومت سازندگان اين بازي نبود و اين بار و در نسخه جديد اين بازي (Rovio mobile ltd ver: 2.2.0) شما موظف به تخريب موانعي هستيد كه شباهت خاصي به مساجد و اماكن مذهبي مسلمانان دارند. براي رسيدن به اهداف بازي بايد بارها و بارها مسجدي را خراب كنيد و همچنين خوك هايي كه داخل مسجد ساكن هستند را بايد از بين ببريد!

انگري بردز
 
بهره برداري هاي سياسي و نژاد پرستانه از بازي هاي رايانه اي و محصولات سرگرم كننده حربه جديدي نيست و همواره اين روش در راستاي تهاجم فرهنگي به باور هاي مسلمانان و به ويژه ايرانيان مورد استفاده بوده است.
 
اما نكته مهم است اين است كه آيا جوانان ايراني و يا مسلمانان ديگر كشور ها كه تا پيش از اين، از انجام اين بازي لذت مي برده اند حاضر هستند كه اين بازي را تحريم كنند و يا اينكه به تخريب مساجد ادامه خواهند داد؟!؟
یازار : vahidpa چهارشنبه 22 شهریور 1391 | باخیش لار (0)

آنا یارپاق

آرشیو

ایلگی

آختاریش

بؤلوم لر

خبر (3)

فتوگراف(عكس) (3)

ديزي و فيلم (2)

آذري موسيقي (4)

ايلنجهَ (7)

یولداش لار

işıqlara doğru qaranlığlardan keç

دوكتــــور جـئــــــري

☜ قـه فـه !

سرگرمي و تفريحي صداي آذربايجان

حباب آريايي

تورك بوجنورد

【ツ】ســــاري قـــولـــو خـــان

عكس هاي داغ روز، خفن، ديدني و جالب

Azelim.com

سون یازیلار

تبريزيم مين فتو گرافلاري

Hadise نين فتوگرافلاري

دانلود آهنگ ChaCha - Dardli Sozlar

دانلود صحنه هاي از سريال Alev Alev

قسمت اول ، دوم و سوم برنامه جالب En Büyük Show

فيس بوك ديگر فيلتر نيست

چين مملكتينين ركورد لاري (ركوردهايي جالب و عجيب از كشور چين)

گوزل قيزلار فتوگراف لاري

آذري رقص موسيقي سي

آذري توي ماهنسي فول آرشيوي

زايمان مخفيانه يك دختر 14 ساله در حمام +عكس

مست شدن دختر دانشجوي ايراني در هند +عكس

دختري كه سرش از تنش جدا شد اما زنده ماند !

زن كاملاً عريان در خيابان هاي اصفهان + تصاوير

سوگيلي فتو گراف لار

آرشيو

آبان 1391

مهر 1391

شهريور 1391

باغلانتی لار

تبريزفان (پرتال آذريها)

تبادل لينك سه طرفه كاملا سئو

درج آگهي رايگان

شرق آي تي

سورغو

سيزين نظريزه بلاگ نجور دي





سایغاج

ایندی بلاق دا :
بو گونون گؤروشو :
دونه نین گؤروشو :
بو آیین گؤروشو :
بوتون گؤروش لر :
یازی لار :
باخیش لار :
یئنیله مه چاغی :

ایمکان لار

RSS 2.0